Thursday, June 21, 2018

OST Darling in the FranXX

OST Darling in the FranXX

OST Darling in the FranXX
Download Opening, Insert Song, Ending, Soundtrack Anime Darling in the FranXX Mp3 Full Version With Bitrates 320kbps.

Opening:
  • "KISS OF DEATH" - Mika Nakashima x Hyde
  • "KISS OF DEAT remix ver" - Mika Nakashima x Hyde

Ending:
  • "Torikago (トリカゴ)" - XX:me (Kiss Me; キス・ミー) [Zero Two (Haruka Tomatsu), Ichigo (Kana Ichinose), Miku (Nanami Yamashita), Kokoro (Saori Hayami), Ikuno (Shizuka Ishigami)] 
  • "Manatsu no Setsuna (真夏のセツナ)" - XX:me (Kiss Me; キス・ミー) [Zero Two (Haruka Tomatsu), Ichigo (Kana Ichinose), Miku (Nanami Yamashita), Kokoro (Saori Hayami), Ikuno (Shizuka Ishigami)] \
  • "Beautiful World" - XX:me (Kiss Me; キス・ミー) [Zero Two (Haruka Tomatsu), Ichigo (Kana Ichinose), Miku (Nanami Yamashita), Kokoro (Saori Hayami), Ikuno (Shizuka Ishigami)]
  • "Escape" - XX:me (Kiss Me; キス・ミー) [Zero Two (Haruka Tomatsu), Ichigo (Kana Ichinose), Miku (Nanami Yamashita), Kokoro (Saori Hayami), Ikuno (Shizuka Ishigami)] 
  • "Darling" - XX:me (Kiss Me; キス・ミー) [Zero Two (Haruka Tomatsu), Ichigo (Kana Ichinose), Miku (Nanami Yamashita), Kokoro (Saori Hayami), Ikuno (Shizuka Ishigami)]
  • "Hitori" - XX:me (Kiss Me; キス・ミー) [Zero Two (Haruka Tomatsu), Ichigo (Kana Ichinose), Miku (Nanami Yamashita), Kokoro (Saori Hayami), Ikuno (Shizuka Ishigami)]


Insert Song:
-

Soundtrack:
-
Disqus Comments